domingo, julio 08, 2018

Pizza Margarita



Ahir no podia dormir després del concert. Crec que tocar m'excita massa, deu posar en funcionament un munt de neurotransmissors. Quan m'he adormit, he hagut de prémer molt les mandíbules perquè aquest matí tenia mal de cap i em notava tensa la boca. Va ser un concert guai, vam sonar bé. Encara no hem sonat malament cap vegada. A nosaltres també ens és estrany.

La vida és plena de regals com aquest d'ahir. Al cap de tant anys, tornar a una ciutat on vaig viure amb 19 anys i tocar a 100 metres de la meva porteria. Tornar per fer el que més m'agrada, o una de les coses que més m'agraden. En realitat, el que més m'agrada és enamorar-me, però no ho puc triar a consciència ni fer-ho quan vull, per tant, no compta.

M'he llevat tard i amb mal de cap. Ja ho he dit. I m'he menjat una pizza margarita tan bona que li he dit a una amiga per whatssap. En plan... "la millor pizza de la meva vida i es només Margarita!!". Aleshores, he recordat que una dia hi vam anar tu i jo, i ens vàrem cascar una per cada una, a la nit. Aquell dia plovia molt, feia una tempesta d'aquelles d'estiu i vas dir que t'agradaven molt. Les tempestes d'estiu. Jo em fixava molt en tot el que deies perquè estava molt penjada de tu (però ho dissimulava prou, crec). I en baixar les escales, aquell dia, es va apagar el llum, i vas aprofitar per tocar-me el cul i besar-me al replà i fotre'm mà. I jo et vaig preguntar, mentre em besaves, "què vols, pizza o hamburguesa?" i em vas contestar "no tallis el rotllo ara..." mentre em tocaves. I recordo que els llamps il·luminaven el minúscul pati interior de l'escala. Després, vàrem anar a la pizzeria pel meu carrer preferit i t'ho vaig dir. Aquest és el meu carrer preferit. I va passar un gat. I vam anar una mica agafades sota el paraigües. I tu duies bambes i vas dir que se t'estaven mullant molt. Ostres, m'encanta recordar aquests detalls tan insignificants després de dos anys. Sóc una genia de la memòria.

No sé si trucar a la meva amant o tocar la guitarra. Crec que avui necessito reflexionar un mica sobre la vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deja tu mensaje secreto.