lunes, junio 25, 2018

Novetats


L'estiu ha arribat en tots els sentits. Tornar al sexe després de vint mesos d'asexualitat m'ha deixat fora de joc i esgotada. Sobretot perquè no m'ho esperava i no ho tenia planejat. I han estat 4 dies sencers amb una persona que fa 4 dies no coneixia de res. I no són 4 dies figurats, sinó literals. De dijous a diumenge. Ara tinc por que m'esclati una bomba a les mans. Quan el sexe entra en joc, tot sembla que s'hagi de complicar. Són preguntes que em venen al cap i penso... hòstia, però si fa 4 dies estava la mar de còmoda en la meva zona de confort de dol etern, fent les meves cançonetes, escrivint sobre els records... i ara apareix una persona encantadora que s'ha deixat unes calces. Val, d'acord,  que ningú em malinterpreti, no em queixo, és només que... no sé com m'he de sentir. Li estic donant massa voltes a uns quants polvos? M'he tornat gilipolles en vint mesos? No sé ni quina cançó posar.

2 comentarios:

  1. jaja! Ja era hora, cony! (mai millor dit...) ;D El dia que aprenem a gaudir més de la vida i pensar menys, serem més feliços. Planejar és segurament un dels grans errors dels nostres temps, perquè mai res acaba sent com t'esperaves.

    Enjoy life!

    ResponderEliminar
  2. ¿Ha habido sexo? ¡Bravooooo! Me sugiere una canción épica, como la de The Shins, "Simple song", o algo parecido. ¡Feliz sexo veraniego! Y que dure muchos años.

    ResponderEliminar

Deja tu mensaje secreto.